[LINUX:23509] RE: Proxy arkasyndaTcp/Ip

From: ibrahim karaagac (sanalist@veezy.com)
Date: Wed 03 Jan 2001 - 16:34:44 EET

Merhaba
Redhat 7.0 da Apache yi çalistirmaya kalkinca servernami bulamiyor.Try
172.0.0.1 gibi bisi sölüyor.Nasil bir server name set edebilirim.Netscape te
localhost yazinca yada Ip yada makinamin adini yi yazinca Default html i
görüntüleyemiyor.
Httpd.conf dosyasinda server name gibi biseyin olmasi gerektgine dair bisi
okudum ama dosyayi görüntüleyince bu satiri göremedim.Konu hakkinda yardimci
olursaniz sevinirim.
Iyi çalismalar.