[LINUX:23506] RE: Modem'den Call-Back

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 03 Jan 2001 - 15:34:22 EET

Burada temel bir kavram kargasasi yasanmakta. Oncelikle call-back ozelligi
karsidaki makina da olmali. Yani sizin modelde Windows NT makina uzerinde.
Sizin linux box i ppp server olarak yapilandirmaniz ve karsidaki NT icin bir
dial up baglanti konfigure etmeniz ve icinden call-back ozelligini acmaniz
gerekir. Eger o network teki makinalari gormek istiyorsaniz, sizin ppp box a
baglanacak olan NT uzerinde MPR (Microsoft Multiprotokol Router) yaziliminn
yuklu olmasi gerekli. Ve Uzerinde, ordaki subneti sizizn subnete
yonlendirecek routing ayarlarinin yapilmasi gerekli. Sistem icinde bir de
wins sunucu kurdugunuz takdirde ag icindeki tum makinalar birbirlerini
gorebilirler. Daha detayli bilgi icin bana private mail atabilirsiniz...

Dogan Zorlu,
Grup Software Ltd., Izmir