[LINUX:23485] YNT: RE: port

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 02 Jan 2001 - 16:32:29 EET

heeeyyyy benim ne sucum var...bikerem yanly? adama mail
gonderdiniz...ikincisi benim bunlardan cok onemli bi derdim var hazyr
gelmi?ken sorayym..Microsoft Exchange te olan bir ozellik var mailiniz
okundu diye bir ozellik..yani mail okundu?unda gonderen ki?iye bir mailiniz
okundu ?eklinde kysa bi mesaj gonderiliyor..Tabii bunlary intranet icin
konu?uyorum..Boyle bi?i linux mailserver programlaryndan hangisinde ve
nasyl yapabilirim..Genelde mandrake ve redhat kullanyyorum..buna gore
yardymcy olursanyz sevinirim..