[LINUX:23463] Turkce imla kilavuzu

From: Togan Muftuoglu (toganm@turk.net)
Date: Tue 02 Jan 2001 - 10:11:50 EET

Selamlar,

Daha once de konu ile ilgili olarak yazmistim. Su anda 51000 kelimeye
sahip bir turkce imla kilavuzu veri dosyasi hazirladim. Bu dosya aspell
ile calisiyor. Sizlerden ricam bu dosyayi kullanarak denemeniz ve
yarattiginiz kisisel sozlukleri bana yollamaniz. Boylelikle cok daha
fala kelimeye sahip bir imla kilavuzuna hep beraber sahip olabiliriz
diye dusunuyorum

Veri dosyasinin calismasi aspell programina bagli oldugundan aspell
sisteminize yuklu olmali.

http://aspell.sourceforge.net adresinden programi alabilirsiniz. Turkce
dosyalarini ise

http://toganm.tripod.com adresine koydum. Basit aciklamalarda bu sayfada