[LINUX:23461] Fwd: XFree86-4.0.2 ile KDE2 de turkce klavye artik var...

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Tue 02 Jan 2001 - 05:27:27 EET

adresi vermeyi unutmusum...
ftp://download.sourceforge.net/mounts/u3/mirrors/suse/suse/i386/X/XFree86/XFree86-4.0.2-SuSE

---------- Yönlendirilmi? ?leti ----------
Subject: XFree86-4.0.2 ile KDE2 de turkce klavye artik var...
Date: Tue, 2 Jan 2001 05:21:53 +0200
From: Zafer BAHADIR <zbahadir@turk.net>
To: linux@listweb.bilkent.edu.tr

Selamlar...
KDE2 artik tamamen turkce sadece XFree86-4.0.2 yi dogru olarak
yukleyin yeter.. hemde turkce klavye destegi ile beraber geliyor.

SusE henuz duyurmamis olmasina ragmen asagidaki adresde
SuSE 7.0 icin rpm paketleri hazir olarak mevcut.
diger linuxlar icin bu adresi ziyaret edebilirsiniz..

Benim Sistemim SuSE 7.0 pro. 4.0.2 ile hicbir turkce
sorunum kalmadi

konu ile ilgili yanlislarim olabilir, deneyeceklerle ilgili
gorusebilirim..

Zafer BAHADIR
zbahadir@turk.net & medyas@turk.net
icq _ 45026317