[LINUX:23454] Re: qmail problemi?

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 01 Jan 2001 - 00:23:43 EET

Selamlar.Benim aklimi karistiran meseleyi buldum.Daha
dogrusu meger yanlislikla /bin/maili (yanda binmail)
ve /usr/sbin/sendmaili kaldirmamisim boyle olunca
mailbox formati ile maildir formati birbirine
girdi.Benimde kafam kafi derecede karisti..Bugun oglen
farkettim bunu ve gerekli dosyalari kaldirdim.Sonra
everything became more clear :)

Yinede Tesekkurler.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi: