[LINUX:25580] Re: webhosting control panel

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 19 Feb 2001 - 16:20:45 EET

www.plesk.com
En iyi virtual hosting arabirimi.Solaris icin olani
bile var.Tek domain icin olani ucretsiz.

FreeBSD
RedHAT
Slackware
Turbo Linux
Solaris icin olanlarida var.Kurdugunuz zaman
mysql+qmail+vpopmail+apache+bind+ezmlm ile beraber
geliyor.Yani komple bir cozum.
Sonsuz domain icin olan versiyonu $550.Yani eger
virtual hosting yapacaksaniz mukkemmel bir fiyat.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

=====