[LINUX:27452] Re: rh7,1 signal 11

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Sat 28 Apr 2001 - 13:47:00 EEST

Selam,

Bu Linux ta SSS lardan biridir Omer. Donanimsal bir problem oldugu
soylenebilir. Ayni makinada belki Win vs kullanabilirsin ama *nix ler
donanimin ayrintilarini daha cok kullandigi icin onlarda cikmayan hata
burada cikabiliyor. CPU, cache, bus ve memory problemi olabilir. BIOS tan
CPU cache iiptal edip bir dene baklim. Bir de Sig11 ile ilgili guzel bir
link var.
http://www.bitwizard.nl/sig11/

Saygilarimla,
Ilker G.

Not: make world dokumaninin "printable" bir versiyonu var mi? :-)