[LINUX:27446] Re: ASP destegi

From: Murat Gezer (gokbilim@hotmail.com)
Date: Sat 28 Apr 2001 - 09:23:40 EEST

Merhaba

linux ile asp :))
bence hic bulasma bu konuda bir kac ticari cozum mevcut ama pek verimli
olacagini hic zanetmiyorum (sadece tahmin hic denemedim. Cunku asp microsoft
tun yaratmis oldugu vbbasic ile tam anlamiyla calisiyor yine bu linux ta
yok. Ve baska bir firma ne kadarini uyarlayabilir edebilir bu ticari
surumu. Cunku asp -vbbasic acik kodu kimsede yok ve sadece tahminler ve
bilinen ozellikler uyarlanabilir(hepsi degil).

genede ilgileniyorsan urlsi
http://www.chilisoft.com/platforms/linux.asp

www.google.com da

linux+asp gibi aratdirdim bana verdigi adreslerden bunun tanimi size
uyuyordu

Murat Gezer