[LINUX:27402] Re: [LINUX:27202] veri tabanı

From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Fri 27 Apr 2001 - 03:53:18 EEST

Sun, 15 Apr 2001 ,tarihinde dediniz ki:
> Merhaba,

> Kart gonderme kismi disinda Freemed kullanabilirsiniz
> (www.freemed.org). Web uzerinden calistigi icin ileride baska bir
> sisteme gececeginiz zaman bu tip sorunlarla karsilasmazsiniz.
>
> Kart gondermeyi de kendiniz php'de yazabilirsiniz. Sql veritabaninda
> tutuyor kayitlari.
>
> Doruk

SuSE 7.0'da; Apache 1.3.19, PHP4.0.4pl1, MySQL 3.23.36 ile freemed indirip
kurdum ama php ile başım dertte, Serdar Gürcan'ın 26277 nolu mesajında verdiği
hata karşılaştığım hatakların sonuncusu oldu. Onun dışında Freemed çağrılınca
index.html dosyasını home dizinine download etmek isteyen bir işlem halinde
çalışıyor.

MySQL ve apache konfügürasyonları için kendi içindeki install ve readme
dosyaları ve linux.org.tr/Belgeler dökümanlarından yararlanıldı.

Bu sürümlerin bir uyumsuzluğu var mı? Bu konfügürasyonu bu sürüm numaraları
ile kullanabilen var mı? init level 3'de çalışıyorum. Çıkışta apache bu levelda
çalıştırılamadı gibi bir uyarı veriyor.