[LINUX:27397] Samba'da Turkce karakter iceren dosya adlari

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 27 Apr 2001 - 00:03:25 EEST

Dün göndermistim ama gitmedi galiba, 2. kez giderse
özür...

Selam,

NT'lerde bir nls dosyayi degistirip arkasindan chkdsk yapip cözüyorduk.

Simdi 2.2.19 kernel derliyecegim, configure ediyordum. Burada network file
systems'te SMB altinda Use default nls var, onun altinda da default remote nls
option "cp437" var. Bunu 857 mi yapacagiz, deneyen var mi?

Görüsürüz

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr