[LINUX:27370] cdrecord ile cd kopyalama

From: mehmet koken (mkkoken@usa.net)
Date: Sat 21 Apr 2001 - 07:30:49 EEST

SuSE 6.4 (2.2.14) kullaniyorum.
bir DVD'm bir de CD yazicim var.
DVDye taktigim CDyi, CD yazicidaki bos cd'ye kopyalamak istiyorum. bunun icin
cdrecord "man" sayfasinin neredeyse tamamini okudum. buradan cikardigim su
komutu yazdim:

# cdrecord -v speed=12 dev=0,2,0 /dev/cdrom

once yaziyormus gibi yapti. kac MB yazdigini gosterdi. sonucta bos CDye
birseyler yazdi. ama sonucta hata verdi. "retryable error"
ve CD yazicidaki CDyi cikaramadim. makineyi kapatip actiktan sonra
cikarabildim. yeni yazdigim CDyi okumaya calistigimda mount edemedi, hata
verdi. "I/O error" vs.

Sorum su:

Linux'ta CD yazdirmanin kolay bir yolu varmi? (gorsel bir program mesela)
Eger yoksa, yukaridaki komutu nasil yazmam gerekiyor?

herkese guzel gunler diliyorum. kilic