[LINUX:27349] Re: .bz2 uzantili dosyalarin "download"i

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 19 Apr 2001 - 01:52:25 EEST

Selam,

  gerci sebebini bende bilmiyorum, belki o dosyalarin bulundugu web serverda
bz2 uzantili dosyalar apache de tanimli olmayabilir. Bunlara SSI (ben yanlis
biliyo olabilirim) gibi bir isim veriliyor ve her turlu dosya uzantisi
apache de tanimlanip ne yapilacagi falan anlatiliyo omasi lazim. (eger
yanlissam bilen bir arkadas duzeltiversin, bende ogrenmis olurum). Neyse,
boyle bir durumda o dosyanin webpage olarak gorunmeden onceki linkinin
oldugu yere gel, mouse ile sag tikla ve save target as yada save link as ile
kaydet sorun cozuluyor, o sayfayi icerigini gormeden dogru bilgisayara bz2
uzantili dosya olarak kaydediyorsun.

murtix.