[LINUX:27269] perl

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 17:07:35 EEST

Selam arkadaslar;
Perl ile bir dosyadan bir degiskeni (rakam) üzerine 1 ekleterek ekrana
yazdiriyorum. 1 ekleyerek cikan bu sayiyi da dosyanin icine yazmak
istiyorum. Ama dosyanin icini siliyor. Kodu asagiya yazdim.
Nerede hatam var?
Yardimlariniz icin tesekkurler

Iyi Calismalar
Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com

#!/usr/bin/perl

open (DOSYA,"file") || die ("Hata\n\n");
@degerler = <DOSYA>;
close (DOSYA);
foreach $sayi (@degerler)
{