[LINUX:27266] Re: 2 soru

From: Cem Deniz PELIT (Cem.Deniz.Pelit@ankara.edu.tr)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 16:17:50 EEST

selamlar

/etc/shadow altinda sifreleriniz cryptlenmis hali bulunur ve onlarin yeniden
encrypt edilmesi
mumkun degildir. cunku sifreleme islemi esnasinda random bir sayi ile
cryptlenir...
 bahsettiginiz diger deamonlari
ntsysv komutunu calistirarak kutular icindeki diyezleri kaldirarak makina
acilisinda calismamasini saglayabilirsiniz...
http i daha sonra durdurmak icin
/etc/init.d/http stop demeniz yeterli olacaktir

--
   Cem Deniz PELIT

Ankara Universitesi Bilgi Islem Merkezi Sistem Grubu