[LINUX:27231] Re: Redhat 6.2 & 7.0 hangisi daha bugsuz ve sorunsuz?

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 16 Apr 2001 - 17:24:00 EEST

Selamlar..

Gelecek Linux'un 7.0 uyumlu olmasina istinaden sunlari
soyleyebilirim. RH7.0 devrimsel bir surum, evrimsel
degil. Yani kokten degisiklikler sunuyor. Bir yeni
paketler surumu degil. Dizin yapisi vs. bir hayli
degismis. Bu arada ilave paket ve guncellemeler de
mevcut, fakat tum paketleri RedHat cd'sinde bulmak
mumkun degil, eldeki paketlerin coguda yeni dosya
yapisi ve RPM ile uyumsuz olabiliyor. Bence stabilite
istiyorsaniz 6.2'yi tercih edin. Ama cok yakinda 6.2
icin paket bulmakta zorlasabilir. Bunuda hesap
etmelisiniz. Genel gozlemim 7.0'in biraz daha oturup,
7.2 oluncaya kadar beklenmesi gerekiyor gibi oldu..

Saygi ve sevgiler..