[LINUX:27232] YNT: Redhat 6.2 & 7.0 hangisi daha bugsuz ve sorunsuz?

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 16 Apr 2001 - 17:26:25 EEST

arkadaslarin dediklerine ve kisa deneyimlerime gore redhat7.0 stabil degil
ve aciklari cok fazla.ama son zamanlarda cikan 3 adet wormun 7 ve 6.2
srumlerinde aktif olabildikleri goz onune alinirsa ben su anda kullandigim
redhat 6.1 de kararliyim aslinda.ama bir update etme istegim var.bunuda
konfigurasyonu bozmadan yapmak istiyorum vee redhat 6.2 ye gecebilirim.