[LINUX:27222] YNT: Re: Tv Out almak....

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Mon 16 Apr 2001 - 14:34:30 EEST

Merhaba,
ASUS TV-OUT bir ekran kartim var. kart ile gelen CD deki dirverlari ve
gerekli birkac programi ki bunlar menude gosteriliyor, yukledikten sonra
ozel kablosu ile ki bu yine kartla geldi, kartin cikisini TV nin girisine
(SCART) bagliyorum. Daha sonra da Ctrl + Alt + T tus kombinasyonu ile VGA
deki goruntuyu TV ye ve tekrar VGA e donmek icin yine ayni tuslarla donuyorum.
İyi calismalar.

Ahmet HIZLI
System Analyst
Cyprus International University