[LINUX:27205] Re: suse 7.1

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sun 15 Apr 2001 - 21:04:03 EEST

o bir evaluation cd si, yani sample cd si, sistem olarak yukleyemiyorsun
sana windowsun uzerinde bir kabuk acarak bunu kullanmani izin veriyor. Cd yi
cikardigin zaman yine normal ortama donuyor. kernel 2.2.18. ne oldugunu
gormek icin iyi ama, cok da gerekli degil. fakat ben bozulan bir windoze
bilgisayarindaki verileri onu kullanarak kurtamistim, o da ayri konu.