[LINUX:27172] Re: c programlarini derlemek?

From: OMER FATIH GOKCEN (gokcen@isbank.net.tr)
Date: Sat 14 Apr 2001 - 08:52:33 EEST

$ gcc -o kok kok.c -lm 'yi dene.

-----Original Message-----
From: linux@listweb.bilkent.edu.tr
[mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]On Behalf Of murat dagdelen
Sent: Saturday, April 14, 2001 8:36 AM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:27170] Re: c programlarini derlemek?

tam olarak hatirlamiyorum ama math kutuphanesi linuxde bolunmustu galiba,
yada bir ek kutuphane daha koyacak durumda olabilirsin. alti ay kadar once
benim de yazdigim istatistik sel programda buna benzer bir hata almistim ama
math kutuphanesimiydi yhoksa baskabir tanesi mi tam olarak hatirlamiyorum.