[LINUX:27167] Re: tv karti ve radyo karti

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Fri 13 Apr 2001 - 22:40:41 EEST

tv karti tanimini ben SuSE 70 da soyle yaptim

Modules.conf #FlyVideo98
# ----------------------------------------------
options bttv pll=1 radio=1 card=30
options tuner type=5
options msp3400 once=1 simple=1

radya karti icin denemedim.. yukaridaki ayarlar radyolu flyvideo 98 tv karti
icin.
Kwintv yi yeniden kurarsaniz sorununuz hallolur..
sonuc alamazsaniz bana ozelimden yazabilirsiniz...
kolay gelsin....

-- ICQ 45026317