[LINUX:27165] Ynt: Re:Kylix nasil temin edilir

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 13 Apr 2001 - 21:58:17 EEST

Selamlar..

Iyi, Iyi... KYLIX yakinda CDR'lerde ayaga duser, bende oturur bir crack
yazarim, sizde gider 1 milyona alir kullanirsiniz, beraberce bindigimiz dali
keser, penguenin cenaze merasiminde, ayri saflarda olmazsak, "Rahmetli pekte
iyiydi" deriz..

Eger herkes boyle bir urunu -ki iyi veya kotu olabilir ama, Linux icin bir
donum noktasidir- bedavadan elde etmeye cikarsa, en kisa surede Borland bu
urunun imalatini durdurur. Ardinda Linux'a port etmeye hazirladiklari diger
urunler ve diger firmalar gelir. Sonucta bir kisir dongu icinde takilir
kaliriz hep beraber.. Lutfen en azindan bunlari dusunun, hak ve hukuk vs.
saymasaniz bile.. Bu urun bir development ortami, demekki aslen Borland'la
ayni safta olmasi gerekir bunu isteyenlerin gibime geliyor..

Bu arada Kylix'in bir bedava surumu var. Bunu sahsi bazi birtakim
irtibatlarimla ogrendim, borland'dan. Sadece bazi kullanim - fonksiyon
degil - kisitlamalari koymuslar, iste ticari amacla kullanilmaz vs. gibi...
Fakat su an bunun icin bir dagitim yontemi aciklanmadi.. Belki yakinda
Netscape gibi freeware olarak dagitim CD'lerinde bile yer alabilir.. Ilk
maili yazan arkadasin domainine bakarak, universite ortaminda iseniz,
dogrudan Borland'la temas kurup, bu urunu cok uygun olarak temin
edebilirsiniz diyebilirim.

Saygi ve sevgiler..