[LINUX:27156] tv karti ve radyo karti

From: Ersan YILDIRIM (ersany@ixir.com)
Date: Fri 13 Apr 2001 - 11:47:38 EEST

Merhaba
Tv kartimi buyuk ugrasilar sonunda tanitabildim Bunun icin tv karti konusunda biligilerini esirgemeyen Murat Gezer beye tesekkurler.
Fakat benim iki sorunum var

1. kwintv yi calistirdigimda her sey normal olarak calisiyor ve tv seyredebiliyorum. Bu konuda bir sorunum yok. Fakat kwintv programini kapatınca ses kapanmiyor ne yaptiysam bir turlu kapanmiyor. Ancak makinayi bastan baslatinca ses gidiyor. Daha sonra rmmod bttv komutunu deneyip kapatabiliyorum fakat bu seferde bazen kwintv calismiyor. Makinayi bastan baslatinca bazen calisiyor bazen calısmiyor.

2. Benim birtane isa radyo kartim var Bunu nasil tanitabilirim. Suse 7,0 da x i acinca xconsole de su metin yaziyor "linux kernel: isapnp 1 Plug & Play card detecdet total console for linux" tahmin ettigim kadari ile bu buyuk ihtimalle radyo karti ile ilgili fakat radyo kartini nasil tanitilacagini bilmiyorum.

Sistemimde suse 7,0 kurulu Flay vide bttv 878 chip seti var, soundblaster awe64 ses karti var, gemtek isa radyo karti ve 64mbsd ram var.

Bu konularda yardimci olabilirseniz sevinirim. Simdiden tesekkurler.