[LINUX:27154] xf86OpenConsole

From: Onur Tan (tano@itu.edu.tr)
Date: Fri 13 Apr 2001 - 08:36:28 EEST

Merhaba,

Matrox G450 ekran karti yuzunden RH7'yi text modunda install ettim. Ancak
Xwindows sadece root icin calisiyor. normal bir kullanici startx'i
calistirinca

xf86OpenConsole: Server must be suid root

hatasi verip kiriliyor. Bu hatanin nedeni ne olabilir?

Birde text modda yukleme yaptigim icin grafik modda acilis (user-password
sorgulama ekrani) gelmiyor. Bunu aktif hale nasil gecirebilirim ?

tesekkurler

Onur

|         . . . . . .                                                    |
|       . . . . . . . .          ONUR TAN                                |
|     . .             . .        Research Assistant                      |
|  . .                   . .     Istanbul Technical University           |
| . . . . . . . . . . . . . .    Faculty of Mines,			 |
| . . . . . . . . . . . . . .    Dept. of Geopyhsics                     |
|  . .        . .        . .     Maslak-80626-Istanbul - TURKEY          |
|       . . . . . . . .       E-mail  : tano@itu.edu.tr                  |
|         . . . . . .         URL     : http://www.geop.itu.edu.tr/~onur |