[LINUX:27152] YNT: Ynt: belki offtopic (linux+apache+local ip forward)

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 13 Apr 2001 - 07:55:19 EEST

selcuk sarac arkadasimizin verdigi cevap daha mantikli.web servera 2. bir
eth karti takip sanal ip verip bunuda local net switchine takmak.buna gore
de gerekli rule lari yazmak.himmmm aslinda bu olay belki su ise de
yarayabilir nette bir kopukluk oldugu zaman localdeki clientler web server
ayni zamanda mail server oldugu icin ve legal ipsi oldugu icin
goremiyorlardi ve outlooklar kilitleniyor veya cokcok yavasliyordu.bu da
mantikli olabilir heralde siz ne dersiniz?