[LINUX:27149] Re: [rockwel modem 56 k]

From: Robin_Hood (serefdayan@usa.net)
Date: Fri 13 Apr 2001 - 00:32:54 EEST

İnternal modemleri ne yazıkkı linux de tanıtımını bende yapabilmis degilim.
Maalesef win modemlerde gorulen bır sorun bu. Eger biraz paraya kıyar
alabilirsem U.S. Robotıcs External modem almanı tavsiye ederim ....
Kolay gelsin...

"fatih murat" <fatihm@garagebil.com> wrote:

> MIME Type: multipart/alternative
merhaba arkadaslar redhat6,2 kurdum makineme ama nedense modem problemi
yasiyorum makinemde rockwell modemim var ( internal ) acaba bu modem winmodem
sitatusune mi giriyor oneribileceginiz modem var mi yada ?

birde licq kurudm velakin ve bununla beraber xine (mpg oynatıcı ) kurudm fakat
bunları calistiramiyorum ve bunlar otomatik olarak nereye kuruluyorlar acaba
?

simdiden tesekkuler ii calismalar

sevgi ve saygilarimla
fatih murat

Black White İnternet Cafe ve Bilgisayar Hizmetleri
Yalı Mahallesi Fırın Sokak No : 8/A 10500-Erdek/Balıkesir

www.bwe.8m.com
www.robins.8k.com
ICQ : 10726591

Tel : 0 532 337 7616