[LINUX:27144] Can't locate strict.pm in @INC

From: Muhammed SOYER (msoyer@ges.net.tr)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 23:10:43 EEST

Perl ile yazilmis programlari derlerken bu hatayi cok sık alıyorum

Can't locate strict.pm in @INC (@INC contains: /usr/lib/perl5/i386-linux
/usr/lib/perl5 /usr/lib/perl5/site_perl/i386-linux /usr/

Sonra istedigi dosyalari aradigi pathe kopyalayip cozuyorum ama @INC denen
seyin icine diger pathleri eklersem is daha kolay olacak gibi ..
Perl konusunda pek bir bilgim yok ..Bu pathleri nereden aliyor bulamadim
.slack 70 kullaniyorum

iyi calismalar