[LINUX:27138] Re: WINE

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 21:40:32 EEST

M> selam herkese;
M> acaba icinizde starcraft 'i wine ile calistirabilen
M> bir arkadas var mi? yardimci olmak isterse ozelden bir
M> mesaj atsin lutfen ;-)

Ben calistirmistim ama uzun zaman oldu, redhat 6.1 ya da 6.2 deydi
sanirim.

M> bir de wine 'da acaba cozunurluk ve keyboard layout
M> ile ilgili kisitlamalr mi var?
M> ekran cozunurlugumu yukselttikten ve mandrake 72 ile
M> birlikte TR kullanmaya basladigimdan beri wine hic bir
M> rogrami calistirmiyor. keyboard layout la ilgili bir
M> hata veriyor.

Yeni wine ne durumda bilmiyorum, ama benim ugrastigim zaman wine in
ekran cozunurlugunu degistiremedigi, bu yuzden starcraft oynamak icin
de 8bit 640x480 olarak Xwindows u acip ondan sonra wine i calistirmam
tavsiye ediliyordu. Hatta mumkunse window-manager olmadan.

Yani startx yazarak degil xinit yazarak :)

Mandrake 7.2 deki standart gelen wine'in problemli oldugunu duymustum,
isterseniz mandrake update ile onu guncelleyin. Bir de, KDE2
kullaniyorsaniz, onunla ilgili bir klavye probleminiz olabilir.

 Onur