[LINUX:27136] Re:

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 21:12:46 EEST

Merhaba,

SSH "Secure Shell" size protokoller arasi güvenli bir gecit saglar.
networkü dinleyen birisi sizin Telnet, rexec, rcp, rsh, FTP gibi baglantiniz
sirasinda sifrelerinizi, gönderdiginiz komutlari etc' sniff leyebilir.
SSH, RSA, 3DES, Blowfish gibi güclü kripto algoritmalari kullanir.
Güvenligin sizin icin önemli oldugu yerlerde kullanabilirsiniz.
Linux, BSD gibi sistemler icin gelistirilen OpenSSH in sitesinde
konu ile ilgili aciklamalar bulabilirsiniz. www.openssh.com
Zaten güncel Linux ve BSD sistemleri openssh i iceriyorlar,
OpenBSD, FreeBSD, NetBSD, Debian, Redhat, Suse etc'

iyi calismalar
Serhat