[LINUX:27133] Re: News Server

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 19:33:59 EEST

Merhaba,

CHIP Dergisi arsivime bir göz attim, haber gruplarına baglanma ve sunucu
kurulumu ile ilgili yazi Ekim 1999 tarihli CHIP dergisinde yer alıyor.
Sanırım su an bir CHIP dergisi almanız halinde aynı zamanda bir eski sayı
sipariş formuna da sahip oluyorsunuz. Eskiden web sitelerinde de bu
fonksiyon vardı fakat artık kaldırdılar galiba . Bu sekilde dergiyi elde
edebileceginizi düsünüyorum. (Ayrıca not: O ayki CHIP dergisiyle beraber
SuSe 6.2 CD'si de veriliyor.)

Saygilar
Serdar Cevher