[LINUX:27119] MU. Internet Haftasi Etkinlikleri

From: Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 15:40:55 EEST

Internet Üst Kurulu, internetin Türkiye'ye gelisinin 8. yil dönümünde
Türkiye Interneti'ni büyütmek, yeni projeler baslatmak, interneti
genis kitlelere tanıtmak, yaymak, toplumun gündemine interneti yerlestirmek,
ve Türkiye Interneti'ne ivme verecek etkinliklerin yapilmasi amaciyla
9-23 Nisan'i "Internet Haftasi" olarak ilan etmistir.

Marmara Universitesinde bu cercevede 13 Nisan 2001 tarihde asigda
yazili olan programi yapmistir.

10:00 Acilis
10:00-10:40 Insan Kaynaklari ve Internet-Ethem Eldem-Tekadres
10:45-11:25 Internet Üzerinden Egitim-Dr. Tarik Askin-Tema Bilisim Egitim
11:30-12:10 Internet ve Yayincilik-Dr. Bulent Oner-Radikal Gazetesi
12:10-13:00 Ögle Yemegi
13:00-13:40 Microsoft ve .net vizyonu-Müge Kansu-Microsoft Türkiye
13:40-14:20 Hukuk ve Internet Haftasi-Muhip Seyda Isiktac-Burak
Büyükdemir-www.hukuk.gen.tr
14:25-15:00 E-CRM-Can Hasan Colakoglu-Porttakal
15:00-16:00 Teknoloji Destekli Egitim-Ender Kefoglu-Bimel
16:05-16:40 AB ve Internet Politikasi-Asli Deniz Helvacioglu-AB
Danismanlik

Etkinlikler M.Ü. Üzümcü Kültür Merkezinde Yapilacaktir.

--
Saygilar....,

Huseyin e-mail:hyuce@marun.edu.tr 15:23:55 12.04.2001