[LINUX:27124] Re: Ufak bir PHP sorusu

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 15:42:11 EEST

        merhaba,
        header("sayac.php?id=1072");
        boyle kullanirsin. Buradan sayaca.php cagrilir. O gider veri
tabanindan 1072 nolu kullanicinin sayac degerini okur 1 artirir ekrana
basar. dolaysiyla senin sayac dagitacagin kisilere bir id numarasi vermen
gerek. Onlara verecegin kod'ta da bu id'yi kullanmalisin. Parametre olarak
senin sayac.php ni cagirsin boylece.

- barI$ -