[LINUX:27110] Re: FW: DON'T DELETE THIS MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 09:18:41 EEST

        inbox'inizin bir formati vardir. o format bozuldugunda yada ilk
kez olusturulacaginda otomatik olarak boyle bir mesaj olusturur. Bu sadece
inbox'inizi hazirlamak icindir. promptan # mail ile girin ve cikin. Mailin
yok olmasi gerek. Cunku format ilk kullanimda olusturulacak.

        onemli degil yani

- barI$ -