[LINUX:27105] YNT: sambayi unix e mount.

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Thu 12 Apr 2001 - 07:49:56 EEST

[Bu maili dun aksam atmistim ama hala ulasmadi listeye ??]
 FreeBSD de direk SMB destegi yok.Bu isi SMB to NFS donusumu
 yapan sharity-light-1.2 paketi ile saglayabilirsin.
 http://www.freebsd.org/ports/net.html den bulabilirsin..

 Saygilarimla,
 Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.