[LINUX:27087] RE: sambayi unix e mount.

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Wed 11 Apr 2001 - 17:41:30 EEST

Merhabalar

NFS denedin mi

-----Original Message-----
From: linux@listweb.bilkent.edu.tr
[mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]On Behalf Of murat@jbsd.ktu.edu.tr
Sent: Wednesday, April 11, 2001 4:03 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:27078] sambayi unix e mount.

        iyi gunler. FreeBSD uzerinde samba 2.0.7 kullanmaktayiz. windows uzerinde
sorunsuz olarak sambayi kullaniyorum. yani windowsa map edip local hdd gibi
kullanabiliyorum..
        fakat ayni isi bsd de beceremedim. acaba ne yapmam, hangi yolu izlemem
gerekir. ornek dokuman veya yardimci olabilecek varmi.

        ilginize tesekkurler. iyi calismalar.

MUrat ERay KOrkmaz
murat@ktu.EDU.TR