[LINUX:27042] RE: lilo

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Tue 10 Apr 2001 - 16:15:05 EEST

Merhabalar

Bu konuda how-to var, yani mumkun,

yalniz html formatli mail atmasak,

-----Original Message-----
From: linux@listweb.bilkent.edu.tr [mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]On
Behalf Of xxxx xxxxx
Sent: Monday, April 09, 2001 10:59 AM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:26991] lilo

Is yerinde kullandigim bilgisayarda "nt" yuklu. Bos olan D'yi silerek
slackware yukliyecegim. Ancak dos kullanmak icinde win98 yuklemek istiyorum.
Sonuc olarak bilgisayarda nt, win98 ve SLAKWARE yuklu olacak. Bu islem icin
fdiskle her isletim sisteminin partisinlarini primeri olarak mi acmam
gerekiyor? Herhangi bir sorun olurmu? Lilo yerinede Os-2 boot maneger'i
tavsiye edermisiniz.

Yardimlariniz icin tesekkurler ...