[LINUX:27001] Re: LİNUX TAN SERİ PORT ÜZERİNDE SCO MAKİNAYA NASİL BAĞLANİLİR

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 09 Apr 2001 - 16:43:43 EEST

--- feramus <cferamus@yahoo.com> wrote:
> Daha önce windows tan dsterm adında bir terminal
> emülasyon programı ile sco server a bağlanip işleri
> hallediyorduk
> işletim sistemini linux yaptık. dsterm linux
> makinada dosemu altında çalışmasına rağmen sc0o
> server a bağlanmadı. Sn Serdar KOYLU nun anlattığı
> sanırım başka bir makinadan linux servera bağlanmayı
> anlatıyor.

Selamlar..

X-Kermit ve BBBS, ayni zamanda terminal emulasyon
programi. Bunlar seri port uzerinden direkt baglantiyi
destekliyor. Ikiside sizin sorununuzu cozer.

Ama gene akillica olan, seri port uzerine ppp
bindirmek. Boylece Linux kendisi, varsa linux'a bagli
diger bilgisayarlar, hatta modemle bilmem nerden
linux'a modemle baglanan birisi dahi, hem telnet
kullanabilir, hem diger tum ag kaynaklarini
paylasabilir. DOS ile bu imkaniniz yok (aslinda var,
ama cok zahmetli).

Saygi ve sevgiler..