[LINUX:26981] StarOffice 52 makroları

From: feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Sun 08 Apr 2001 - 19:33:41 EEST

Sonunda olimpostan star52 yi yükledim kurdum
ms excell de yazdığım makroları maalesef çalıştıramadım. Nesne isimleri method lar vs.. hepsi farklı farklı
yanı basic kullanarak pek uyumlu makrolar yazmak mümkün değil
star script diye benzer bir şey var
acaba bu script java scripti mi
eğer java ise gerekli döküman nereden temin edilebilir. değilse star office in yardımı çok kısıtlı ve yetersiz
nasıl öğrenilebilinir. bütün ofisleri kaldırıp yerine star yuklemeyi düşünüyorum ne dersiniz
feramus