[LINUX:26971] Re: StarOffice Turkce versiyon....

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Sun 08 Apr 2001 - 11:02:45 EEST

Merhaba

Open Office'in performansı Star Office'den biraz daha iyi gibi geldi bana.
Bunu lstelerinde sürekli teyid eden kullanıcılar var. Ancak son sürüme
kadar büyük bir problem vardı, o da yazdırma yordamlarının serbest
olmamasıydı. Şimdi Xprint kullanarak bir sistem geliştirildi, ancak ham
görünüyor. Bakalım. Bana sorarsanız, kullanın derim. Özellikle 128 Mb
belleği olanlar için uygun..

--
Görkem