[LINUX:26966] telnet (offtopic)

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Sun 08 Apr 2001 - 07:52:20 EEST

Kusura bakmayin arkadaslar , biraz konu disi ama soracak baska yer
bulamadim :)

mail hesabima telnet erisimi ile girip bütün mailleri silmek istiyorum.
# telnet pop.mail.yahoo.com 110

yazdigimda baglaniyorum ve ilk olarak "user ahmettay" komutu veriyorum.
Tamam sonrada sifreyi tanitmak gerekecek. passwd, password vs vs komutlari
denedim ama sisteme giremedim.

Varsayalim ki girdim bütün maillleri nasil silebilirim.?

dele * ?

Yardimlariniz icin tesekkurler
Offtopic oldugu icin tekrar tekrara ozurler..

Iyi Calismalar
Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com