[LINUX:26964] Re: Help mi pilizs !

From: Ozgur (ozgur_liste@yahoo.com)
Date: Sun 08 Apr 2001 - 07:38:25 EEST

On Sat, 07 Apr 2001, you wrote:

> 1_ tar.gz paketlerini açarken ne yapıcam, hangi adımları izliycem ?

tar zxvf <dosya_adi.tar.gz>

> 2_ Sıtarofisi kurdum, yazıcımı (HP Deskjet 640c) nasıl tanıtıcam ?
konsolda printtool kullan.. Yada mandrake kullaniyorsan X ortaminda DrakConf
olacak oradan rahat rahat tanitirsin.

> 3_ Internete bağlanmak için yeni bi harici modem aldım, modemimi tanıttım ve inete bağlandım ama netskeyp ile sayfaları açamıyom. "Netscape is unable to locate the server www.falanca.com . Please check the server name and try again." diyo; ben daha önce hiç netskeyp kullanmadım, napmam gerekiyo ?
Opera tavsiye ederim. ( www.opera.com )
DNS leri gidmedigin icin sitelere ulasamiyorsun.. DNS olarak
144.122.199.90
144.122.159.90 kullanabilirsin...

> 4_ Rut pasvördümü nasıl değiştiricem ?
sisteme rut olarak gir ve "passwd"

> 5_ DNS numaraları ne işe yarar, kppp de bunları girmezsem olmaz mı ?
kppp 'de DNS leri girmezsen , netskeyp de siteleri göremezsin :)
olmaz .. olmaz.. :)