[LINUX:26957] Re: StarOffice Turkce versiyon....

From: Ersoy (ersoy@libero.it)
Date: Sat 07 Apr 2001 - 22:44:42 EEST

Merhaba,

Guzel ve anlamli mesajiniz cok sevindirdi beni. Linux'a
gecmek isteyen "son kullanici" olarak tanimlanan bir kisiyim
:-) Bundan bir hafta oncesine kadar ben de, Turkce konusunda
sIkayet eden biriydim .

Gerekli dosyalari alip, nasil dosyasini okudugumda, biraz da
neler olup bittigine aslinda sasirarak Suse 6.4 uzerinde
Turkce okuma isinin cozumlendigini gordum. Bir de printerden
cikti almak...

Bazi Linux kullanicilarinin, "bu isten anlamayan"
kullanicilarin Linux'a gecmelerine cok sicak bakmadiklarini
biliyorum. Dogrusu, cok da umurumda degil artik, benim
tercihim sonucta.

Genel akintinin tersine, "eski" bilgisayarimi ha bire hem
donanim hem de yazilim bakimindan ha bire update ve upgrade
etmeyi asla istemiyorum. "Son kullanici" bazinda bilgisayar
bir amac degil, bir arac olmalidir. Bile bile lades upgrade
etmedigim bilgisayarimda, yeni kurdugum Suse'nin ozellikle
FVWM2'deki performansi, beni etkiledi. KDE, daha cok sistem
kaynagi tuketmesine karsin, iyi gidiyor. Bir Pentium 120
sistemde.

Kimi kucuk sorunlar buyuk bas agrisi olabiliyor ama. Ornegin
printer, ornegin scanner. Bunlari da asmayi basardiktan
sonra, sanirim cogumuzun onunde, hatta hic birimizin onunde
Linux'a gecmemek icin ciddi bir engel kalmamis oluyor.

Yazdiklarina, bir de Linux disindan gelen "son kullanici"
olarak dusunduklerimi iletmek istedim. Eh, elimden gelen bir
sey olursa, lafi cok uzatmadan yardimci olabilecegim bir
konu varsa, bakinip katilmayi da dusunuyorum.

Saygilarimla