[LINUX:26953] Ynt: Help mi pilizs !

From: Abdullah Güney (aguney@mmo.org.tr)
Date: Sat 07 Apr 2001 - 20:41:47 EEST

1) tar zxvf "paket adi" ile tar.gz paketlerini acabilirsin. Daha sonra da kurulumunu yapmalisin.
2) Kullanmadigim icin bilmiyorum.
3) DNS numaralarini girmelisin.
4) passwd yazdiginda enter passwd cikar buraya yeni sifreni girersin onaylaman icin bir defa girmen gerekir. Ekranda gozukmez. Ama root passwd icin root yetkisine sahip olmalisin.
5) DNS numaralari kabaca senin internetde sayfalari gormeni saglar. ISP ye bagli olarak girmek zorunda degilsin ama girersen iyi edersin.

Kolay gelsin.