[LINUX:26942] cgi-perl de link problemi,, ACIL ve COK ACIL...

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sat 07 Apr 2001 - 12:19:59 EEST

selam arkadaslar,

   cgi-perl scriptleri kullanarak index uzerinden arama kullanan (site ici)
bir sitede ne zaman bu indexleri yenilemek istesem devamli olarak yanlis bir
linke yonlendiriyor. BAkmaniz ve olayi anlamaniz icin url yi yaziyorum.

   www.seafarers.org

   burada search tarafina giderseniz, site ile ilgili bir seyi search
ettirip bulduktan sonra size listesini verecek ama bir de o konu ile ilgili
asagida linkini veriyor. Oraya dikkat ederseniz su sekilde gorunuyor.

   www.seafarers.org/home/seafarers/sefarers.org/htdocs/about/aff.html

   fakat dogal olarak bunun olmasi gereken;

   www.seafarers.org/about/aff.html

   simdi bu hatali linki perl scripti nereden buluyor anlayamadim.

   eger daha once bunun gibi bir seyler ugrasmis olaniniz var ise bana fikir
verebilirmi?

   ayni zamanda gercekten ugrasmak izteyen olursa ve bu scriptleri gormek
isterse o kisiyle ozelden maillesebiliriz.

   osel mail adresim: murtix@minerva.net

Tesekkur ederim.