[LINUX:26915] Re: LDAP

From: Muhammed SOYER (msoyer@ges.net.tr)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 17:54:00 EEST

Merhaba
IBM in rebbookunu bugun basmistim zaten ..Biraz eski bir dokuman ama baskada bulamadim .
Ldapi sadece PAM icin dusunmeyin derken ? ..
Biz tum yetkilendirme islerini ona yikmak istiyoruz..
Web tabanli uygulamalarimizdan ..pop3/samba/squid ve digerlerine kadar .Baska neler yapabiliriz ? Ldap kavramini hala tam oturtamadim :)

tesekkur ederim

Muhammed Soyer
     GesNet