[LINUX:26909] Re: okuduk deyin yeter

From: memory (mkizilsakal@ttnet.net.tr)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 14:01:35 EEST

On Wednesday 04 April 2001 01:31 pm, you wrote:
> Bu soruyu 3.kez sormamin nedeni acaba ellerine ulasmiyor mu yoksa gulup
> geciyorlarmi diye merak etmemdir. Mesaji okuyorsaniz bi Allah'in kulu tamam
> kardesim okuduk desinde gene cevaplamayin önemli degil hiç olmazsa bosuna
> cevap beklemem
>------------------------ lutfen birisi yardimci olsun
> Redhat 7.0 kurulumunu yaparken paketlerin yuklenmesi sirasinda
> install exited abnormally -- recieved signal 11
> sending termination signals ...done
> sending kill signals ... done
> unmounting filesystems /mnt/source umount failed (16) mesaji ile
> [...]

Ustad, bu mesaj bilgisayarinin hardware`i hakkinda hic bir bilgi icermiyor,
yardimci olacabilecekler ne yazsinki buna cevap, + kurulumda neleri sectin
bilinmiyor. custom mu onerilen kurulummu uzman kurulummu, grafik moddami
kuruyon text moddami, ekran kartin ne vs...vs...
Ayrica ben RH7 den anlamam sadece okudum yazip yollamiim diye bunlari yazdim.
Listeye soru sorarken mesaji okuyanlarin sizin sisteminizi ve sizin neler
yaparak hata olusturdugunuzu unutmayin.

Hadi dayanamadim bi oneride buluniim eger ekran kartindan dolayi sorun
cikmissa text modda kurulum yapmayi dene.

Linuxlu gunler,
memory