[LINUX:26905] Ynt:

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 11:18:59 EEST

Evet, XFree86 4.0 ve ustunde destekliyor ve ben kullaniyorum. Cok da hos hangi monitor hangisinin neresinde (ustu solu sagi alti gibi) onu da belirtebiliyorsun. Fakat dikkat edilmesi gereken nokta bu tip multihead bir sistem destekleyen vir wm kullanmak. Ben windowmaker kullaniyorum ve oldukca basarili bence..

(Iki ekran kartim var birisi Banshee birisi S3 virge)

Dogan.