[LINUX:26845] Re: at ile shutdown.

From: Necati Ersen SISECI (siseci@istanbul.meteksan.com.tr)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 15:49:33 EEST

 at ile yapabilirsiniz ama at ile yaptIgInIz zaman
hergun at i bi sekilde calistirmaniz gerekecek.

Crontab i kullanmaniz daha iyi olacaktir.

root iken crontab -e diyin.
Root a ait crontab file cikacaktir karsiniza.
oraya
0 18 * * * shutdown -hf now

gibi bi satir eklerseniz her gun aksam saat 18:00 da sistemi shutdown
edecektir.

man crontab diyerek ayrintili bilgi alabilirsiniz.

Bi de, size ozel bi soru,
Siz benim tanidigim Reis misiniz?

Siseci.