[LINUX:26831] sendmail 8.11

From: Tolga Ercan (Admin@ormo.com.tr)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 08:31:29 EEST

merhabalar
sendmail da mailleri spam listten adrese gore kesebiliyoruz?
benim sormak istedigim maillari subject e gore kesip kemeyecegim...!
dielimki aaa@aaa.com.tr ` dan rrr@ccc.com.tr a rr kullanicisina bir mail
geliyor..!
maillin subject i dielimki linux ben server`a linux subjectiyle hic bir
mailin girmesini istemiyorum dielim bunu
sendmailda keseminin bir yolu varmi?