[LINUX:26820] Re: staroffice 5.2

From: Genco Yilmaz (cisco@olympos.gen.tr)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 00:29:17 EEST

selam,
turkce destegi olan bir win makinada staroffice 5.2 , karakter sorunu
cikarmiyor gibi.(Benim gordugum kadariyla)
redhat ta ise so5.2 yi yukledigimde sadece bir turkce karakteri
cikarmadi.O karakter ise S harfi. Fakat altinda nokta var, terminalimin
turkce destegi olmadigindan o harfi yazamiyorum :))
Ama turkce destegi veren veriyor.. Murat Koc un bu konudaki dokumanlari
linux.org.tr de var.Gayet iyi.
Bu arada star office 5.2 nin windows ve linux surumlerini ftp den almak
istiyorsaniz , ikisi de ftp://olympos.gen.tr/pub/staroffice/ adresinde
mevcut.CD ile almak istiyorsaniz, yakinda LKD nin CD dagitim isini
ustlenebilirsem , size so5.2 cd sini gonderebilirim. CD'yi bir ara LKD
dagitiyordu. Icinde solaris , win , linux etc.. icin staroffice var.

iyi calismalar.